Assalamualaikum :)

This is my life story , you hate it ? its up to you . I'm happy with my life . I have parents , siblings and friends who cheers me up . Just be yourslef and you got it :)

Friday 27 April 2012

Special Friday .

Oh yeahh macam biasa balik sekolah tunggu my mom yang sampai lambat gila , hampir 45 minit aku tunggu tapi benda tu biasa je . Tapi kali ni special sikit . Sebab semalamkan aku nampak NR tunggu mak dia :O Comel gila dia dengan kawan dia . Biasanya aku nampak dia tunggu dekat bus stop yang lama tu , tapi kali ni aku nampak dia tunggu dekat depan sekolah . Gembira bukan main lagi aku :3 Izzati ajak aku pergi teduh dekat bawah bus stop pun aku tak nak sanggup duduk situ walaupun panas gila gila . Nombor plat dia aku ingat tapi sekarang dah lupa . Hehehehehe . Gembira punya pasal dah lupa .

No comments:

Post a Comment